tisdag 11 maj 2010

TUNG FÖRLUST!!

Aha... Då har jag o Sjöland åkt på årets första förlust. De va paret Widmark/Olsson som sopade mattan me oss. Känns inte helt ok de faktiskt. Men vi biter ihop o går vidare... Banan e i riktigt fint skick. Fairways ganska hårda, ruffen inte så tjock o greenerna e hyfsat hårda o ganska snabba. Nu hoppas vi på att de inte regnar nåt för då kan banan bli intressant.

Glömde ju skriva om Anderssons insats förra veckan (ja jag har grattat honom). De han gjorde va ju helt fantastiskt. Den tredje rundan han gjorde e typ HELT världsklass. Ne, de e VÄRLDSKLASS. Där la han grunden för segern kan man säga. Stort grattis till dig Fredrik. Fira de här ordentligt nu.

Många som undrar vad som händer vid sidan av banan under en tävlingsvecka. O vad kan jag säga!? De blir riktigt långa dagar nästan varje dag. Jag försöker få till lite fyspass. Allt ifrån bollsporter till gym. Idag blev de inget av de dock. Skulle gymmat men la mig raklång i sängen istället. Fick en ny serie av Sjöland. Så man kan säga att de e hans fel att jag inte kom iväg... Men imorgon e de paddletennis ute på klubben som gäller. Sen pastorn lovar jag att dra till gymmet. MÅSTE träna drives imorgon, IGEN! Träffar alldeles för lite fairways. Nu ska de bli ordning o reda!!

Hörs

Per

1 kommentar:

  1. Du glömmer ju och skriva om dina dagliga tupplurar.
    samt försmäktningen, den tar väl rätt mycket av din tid? ;)

    SvaraRadera