måndag 31 maj 2010

Tripplar...

Får börja me att be om ursäkt. Internetet funkade INTE i Spanien förra veckan. Därav att de va VÄLDIGT tyst här inne. Men nu sitter jag i min lägenhet i Jkpg. Fick prtecis reda på att jag e första reserv till tävlingen i Wales i veckan. Jag sticker tidigt imorgon bitti så får vi se om jag får spela el inte. I vilket fall blir de en bra träningsvecka. Min tränare Darren e där.

Förra veckans tävling då!? Började bra. 3 under efter 7 spelade. Sen började tripplar o dubblar radas uypp. Då blir de svårt att få ihop de. 3 KATASTROF hål o dalig puttning förstörde den veckan. MEn jag känner mig ganska så optimistisk inför framtiden. Kvart i 4 e de uppstigning i natt för att köra till Gbg o flyga iväg. Nu ska jag passa på att avnjuta en svensk pizza. De e jag värd... Hoppas nätet e bättre i Wales.
Hörs
Per

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar