onsdag 19 maj 2010

Bara va!!

En veckas bara va. El hur man nu säger.. Körde igång me gym på allvar idag igen. Kommer ha ont imorgon. Fullt ös me vikter hela veckan. Till helgen spelas den årliga BP-Open på Hooks Gk. 26grabbar från olika delar av Sve, o en från Norge.. Brukar vara en GANSKA så trevlig tillställning. Tror inte de blir nån skillnad i år. Ska ha fyra killar inneboende här också. Hoppas dom tar me nåt att sova på. För jag har inte direkt några extra grejor. Man kanske skulle ha den där 30-årsfesten som aldrig blev av!!

På söndag drar jag till London för att kvala till US-Open. Direkt efter de drar jag till Madrid o spelar Madrid Masters. Ska bli kul att får spela en riktig tävling till. Nu e de Rush Hour 2 på tv. Ganska rolig faktiskt. Ha en bra kväll.
Hörs
Per

3 kommentarer:

  1. Ja de va synd med en dålig avslutn. när du gör en så bra tävl.E de lite nerver??
    Mkt lycka till ikvalet.Calle

    SvaraRadera
  2. Tjena igen Pelle
    Ville fråga dig om styrketräning,jag tränar ganska mkt styrka men tycker jag tappat mkt längd sista åren med framförallt järnen,(Har hcp 5)o slår inte en j7:a mer än 130m.
    Har du några bra övn. för att öka slaglängd.
    Vore jättetacksam för svar.MVH anders.calen@live.se

    SvaraRadera
  3. Anders Calen. Explsoiva ovningar e val de jag kan rekommendera. Jag tror att blir man for stor o for dalig stretching sa kommer man tappa i langd. O nasta grej e ju. For att sla langt MASTE man ta i!!! lycka till

    SvaraRadera