tisdag 4 maj 2010

Regn, regn och regn!!!

Då befinner jag mig i Turin. Italien alltså.. O här regnar de som aldrig förr. Vad händer me världen!? 11 grader varmt o inte tendens till uppehåll. Känns som att de inte blir nån tävling. Ligger så sjukt mkt vatten överallt. Har spelat UNO hela dagen. Så jag o Nilsson har ju tjänat pengar ändå så. Tror Nyström o Norrbaggen (Tage) sitter o funderar på hur dom ska ta sig ur den här tråkiga cirkeln (för dom alltså). Känns inte helt lätt dock.

Vad säger man om Italien då!? Orkar inte gå in på de!!! Pasta e dom grymma på iaf. Imorgon hoppas jag på att kunna träna lite iaf. Måste fixa till drivern, så att den går rakt alltså. Hämtade ut en ny idag dock. Kanske räcker me att den e ny!! Jag kan ju hoppas iaf. Nu e de seriedags. Hör av mig imorgon om vad som händer.

Hörs
Per

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar