fredag 14 maj 2010

Hälften avklarat!!

Torsdagen avslutades otroligt snopet. Spelade enligt plan i 16 hål. Sen på de 17:e hände de som inte fick hända. En trippelbogey o hela dagen kändes förstörd. En för stor fade o me vänser höger vind fanns de inget som kunde stoppa bollen från att flyga ut bland lammen. Fick även då en STOR utskällning av "bonden" som tyckte att de e farligt om jag träffar hans djur, har han ju helt rätt i men jag o domaren dog nästan av skratt. Han skrek ju på spanska o vi fattade absolut ingenting. Inte ofta man skrattar efter att man slagit out. Låg ändå runt 25a när jag kom in, vinden låg i bra.

Idag va spelet ungefär lika bra som igår. Mindre vind så jag hade väl några kortare birdieputtar. 7 birdies så jag satte även nagra fler puttar. Spelet känns bra hela vägen från tee till green. Så bara att fortsätta på den inslagna linjen. Nu har jag sovit en timme så nu e de dags för gymmet. Ska bara ringa pastorn o få lite uppgifter. Hörde att de "braiga" vädret e på väg så ta fram grillarna o njut.

Hörs
Per

3 kommentarer:

  1. Patrik från Nässjö14 maj 2010 kl. 20:31

    Härligt o se dig i ledning, kör på för fullt nu, precis som HVBLÅ gjorde i år!
    /En gammal golfpolare

    SvaraRadera
  2. Cool intervju på europeantour´s hemsida!

    SvaraRadera