lördag 15 maj 2010

Inte bra, heller inte dåligt!!

En hyfsad dag på jobbet. Började lite knackigt, tyckte inte jag slog så dåliga slag men bra blev de inte iaf. Kom igång hyfsat o gav mig många lägen men treknackade några ggr istället. MÅSTE bli ändring på de imorgon om de ska bli nåt bra utav de här.

Tänkte på en annan sak. Frukosten igår bestod av, filmjölk o frosties, två st chokladcroissanter (hur stavas detta då). Men mådde dåligt när jag skulle ut. Då kom min caddie me en banan o en cola. O jag mådde helt plötslig världsklass. Hur ställer vi oss till detta??? O bra spelade jag ju också liksom. O idag åt jag betydligt nyttigare o "scorade" sämre. Undra vad min dietist säger om detta (pastorn alltså)!? Nu ska jag in i tvvärlden igen.

Hörs
Per

2 kommentarer:

  1. Kör hårt im Pelle så blir det Mohitos hemma hos mig sen!!! JANSSON

    SvaraRadera
  2. Hej Pelle Edberg!
    Tittade på din match i Spanien idag!
    Det förvånade mig att du och din caddie inte ö planerade slagen bättre på banan. Vad jag förstår behärskar du golf hyfsat och slår de flesta slagen dit de skall. Men.... hur kommer det sig att du och din caddie inte tänker lite bättre hur ni skall ta er fram på bästa sätt???

    Bästa hälsningar/
    Urban Lundberg som även har en blogg(http://golfarenurban.blogspot.com) men har snart passerat för bästa datum, Golf id:370427-006.
    Tycker ändå att du borde skött dig bättre med lite andra strategiska beslut som hade tagit dig fram till en bättre plats.

    SvaraRadera