måndag 10 maj 2010

Nja...

En delad 29:e plats blev de till slut i Italian Open. Helgens spel va ok men alltför många småmissar kostade en bra placering. Va väl mest drivern som inte ville hitta fairway. De va riktigt tjocka ruffar o regnet som kom dagarna innan tävlingen gjorde dom inte direkt lättare!
De som jag va nöjd me va järnen, närspelet o puttningen.
De som jag INTE va nöjd me drivern o wedgarna. Så mkt träning på detta tisdag o onsdag.
Imorgon e de teetime runt 10. Jag o Sjöland ska ta oss an Widmark o vem han nu väljer att spela me. Verkar också som att vi har paddletennis den här veckan. Då vet ni var fyspassen kommer att utträttas.
Ne nu ska jag springa ner på gymmet. Pastorn e nog inte så nöjd me min insats på gymmet dom sista två veckorna (sorry rev).

Hörs
Per

P.S. E på Mallis nu D.S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar