måndag 17 maj 2010

Fy fy fy!!

Inte riktigt den avslutningen jag hade tänkt mig. Riktigt dåligt faktiskt. Dubbel på 1an o på 18e. De e så jag kräks. Därimellan va väl spelet ganska så hyfsat. Många lägen men putten va så kall som den kan bli typ. Putträning den här veckan. Spelade iaf in mig i Madrid Masters som spelas om två veckor. Ytterligare en "bonustävling". Gäller ju att ta vara på chanserna eftersom jag inte får vara me så mkt längre. Ett stort grattis till Peter Hansson som vann tävlingen. Efter särspel mot Canizares. Grymt starkt. Nu ska jag hoppa på flyget från Köpenhamn till Gbg. Hörs i veckan.
Per

6 kommentarer:

  1. Filmjölk och frosties!?!? äter vi det igen????? "Filmjölk" och frosties!?

    SvaraRadera
  2. Skit i det, Pelle. Det är i denna veckas tävling det stora prisbordet finns.
    Ses!

    SvaraRadera
  3. de va forsta gangen sen incidenten. o de va inte sa gott sa svaret e nog nej. e du me pa de?

    SvaraRadera
  4. Detta gör dig bara starkare Pelle, vi vet att du kan. Fortsätt att kämpa!!!

    SvaraRadera
  5. det är helt okej för mig, jag har tänkt smaka det igen några gånger men inte vågat. stackars tjejer.... och bögar.

    SvaraRadera
  6. Mmm... Filmjölk, va gott!
    varför ska man inte äta det nu då?

    SvaraRadera