onsdag 12 maj 2010

Grym dag!!

3 timmars BRA golfträning idag. 1 timmes närspel, 1 timma pa rangen för att sen avsluta de hela me i timmes puttninggreen. De mesta känns ganska så bra. Om man får säga så... Klubborna e rena, peggar påfyllda o Eric (min caddie) har märkt bollarna. O så har vi stoppat i en järn trea istället för min träfemma. Kan va nåt de. Återstår att se dock!!

Eftermiddagen spenderades pa paddletennisbanan på klubben. 3 lag. M. Carlsson/F. Ohlsson
P. Gustavsson/K. Eriksson S. Jeppesen/P. Edberg. A ni kan väl själva räkna ut!! Svetten rann o jag har även bränt mig på kroppen. De va nog ingen skön syn att se 6 golfspelare springa runt utan tröjor.. Men nu har vi solat lite iaf. Efter de blev de en snabbis till gymmet. Benpass o mkt mage. Känner att träningsvärken kommer att infinna sig imorgon. I magen alltså.

Imorgon 1250 slår jag ut. Lite gym på morgonen så att jag kommer igång. Självklart e de Pastorn som har sagt till mig detta. Ne nu ska jag kolla ett avsnitt av 24 för att sen somna till Modern family. Ha en bra kväll

Hörs
Per

1 kommentar:

  1. Mycket bra spelat idag! Lycka till i helgen.

    SvaraRadera