onsdag 23 december 2009

God Jul!!

Nu e de inte mkt till golfträning som gäller. Mest gym o badminton. Idag valde förresten Pastorn att slänga in bilnyckeln i tvättmaskinen för att avsluta de hela lite snyggt me några varv i tumlaren. Den funkade inte som den skulle sen. Men vi ringe assistans o till slut kom vi in i bilen iaf. Jag gick också in i väggen idag, på gymmet alltså. Han nämnde då att. ÄTA E VIKTIGT!!! De tar jag me mig i fortsättningen.

Vad har hänt mer då!? Jodå så att. Kom hem från Sydafrika i måndags. Då låg de två st fortkörning"tickets" från Spanien. Sådär roligt tyckte jag. För att göra de ännu lite bättre så åkte jag fast för polisen senare på kvällen när jag skulle hem. Gick lite för fort tyckte dom. Jag höll inte me...

Nu ska jag springa ut o köpa dom sista klapparna. Undra vad mamma vill ha i år!? Nåt fint ska hon få. Vad skulle jag göra utan henne liksom!? En ny tvättmaskin kanske!?

Då önskar jag er ALLA en God Jul. Hoppas tomten kommer me nåt fint. Hörs i mellandagarna.

Hej Per

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar