lördag 12 december 2009

3:e dagen!

3:e rundan har väl aldrig varit min starkaste runda. Inte nu heller. Tappade mkt mark men ett bra avslutningsvarv imorgon så kan ALLT hända!! Spelet i sig va väl sådär. KATASTROF me järnen. Drivern skötte sig utmärkt sista nio men kom alldeles för långt ifrån pinnen. Sen när jag väl hade chansen så läste jag som en kratta. Så nu håller jag o coach på o diskuterar lite. Får se vad han kommer på.

Efter middagen idag drog jag o Lundberg till en spelhall. Vi gjorde nog ALLT. Han vann i bilspel. De va dock de ENDA... Spel mot ett mål. Största hånet va nog när han va 12 ner i fotboll. Då ville han hem o ringa tjejen. Så nu ligger vi här o kollar serier. Så nu har jag bra självförtroende iaf!! Hoppas jag kan ta me de ut på banan imorgon. Behövs nog en 65a för att få spela nästa vecka. Nu åker vi!!

Såg förresten en giraff på vägen idag. Typ en meter från bilen. Dom har ganska lång nacke.

Hej Per

1 kommentar:

  1. Vad sägs om en "63a" idag? Sen e de bara ut i särspel och sänka andra-slaget på ettan för vinst! Kan inte vara så svårt. L-G

    SvaraRadera