måndag 21 december 2009

Sverige igen!!

O nu e man tillbaka i Sverige igen ja. 45 graders skillnad e de också. Känns helt overkligt. De som inte kändes helt overkligt va att jag o Echa körde över bror Hans o Ljung i badminton. 8-0 i set. Kommer bli en bra jul de här!!

Förra veckans tävling då. Började darrigt men jobbade mig uppåt. Satt i bilen på väg till flygplatsen när bror Calle upplyser mig om att jag antagligen kommer klara cuten. Då fick man så snällt be "chaffisen" att vända tillbaka. Spelet då!? Slog järnen MKT bättre på helgen. Gav mig många chanser o tog vara på en del. Jag e faktiskt nöjd me veckan som va. Inte ofta man e de men nu så!! Hoppas jag nu kommer me båda tävlingarna efter jul i Sydafrika.

Nu blir de fysträning me pastorn när jag e hemma. Han har lovat att lära mig varför vi firar jul också!!! Har lite problem me de här... Kebabrullen väntar.

Hörs Per

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar