söndag 6 december 2009

Och där kom jag med..

Gött e de, underlättar ju en del för karriären om man kommer med på en ET-tävling. Annars så hade jag fått sitta hemma ytterligare en vecka och bara rullat tummarna, och för en rastlös själ som jag så hade det inte varit roligt. Nu blir det till att packa ryggan, betala 35tusen för biljetten och flyga till Sydafrika. Verkligen billigt att flyga, Inte! Men först ska jag smälta dagens , åter igen, enkla vinst mot Ljung och Hasse. Jag och Eskilsson är nog numer helt oslagbara i badminton (nu snackar vi amatörnivå då) så vi kanske borde lägga oss i nästa match, så dom kan få känna på hur det känns att vinna.
Flyger iallafall imorgon kväll till Sydafrika och Leopard Creek, grym bana men lite för många vilda djur men man vänjer sig väl?
Funderar på om jag ska börja med en videodagbok efter nyår, kunde vara kul att rent bildligt visa vad jag pysslar med utanför banan, eller?
Had de gött nu allesamman, för nu ska jag ut och hämta mat.
PER

2 kommentarer:

  1. Hur gick det i matchen innan mot ljung/ragge??? ja just förlust.. lycka till

    SvaraRadera
  2. Lycka till i SA! Spela Doha idag, riktigt kul men nu blir det tillbaka till Abu Dhabi./sven

    SvaraRadera