torsdag 3 december 2009

Kvalet, jo då..

Då var det dax för dagens novell igen, sitter med Calle och spånar lite över livet efter kvalet. Vad ska jag gör nu då? Kanske köpa mig en glassbil och åka runt och sälja lite, eller? Nä, så illa är det ju faktiskt inte. Jag har ju faktiskt typ kategori 12 till 2010 års säsong och det ger mig väl kanske sisådär ungefär 12 starter, kanske inte övervägande Majors men ändå. Och kommer jag topp 10 i nå´n tävling så blir det kanske några starter till. På det så får jag ju faktiskt spela alla tävlingar på Challenge Tour och blir jag topp 20 där så är ET-kortet kirrat.

För er som följde mina bravader under kvalet och undrar vad som hände så kan jag bara säga att: vita pinnar vid banan är AJ AJ! Annars så spelade jag bra (i mellanåt) och Darren påstår att det finns hopp. Så nu e de bara att köra på.
Så nu sitter jag och övervakar anmälningslistan till Sydafrika, kan ju komma med där nästa vecka och då e de bara till att sätta sig i "privatjetet" och dra. Ett sånt skulle varje cool kille ha!
Och förresten, nu kommer jag att skriva oftare på min blogg.

Hej då
PER

2 kommentarer:

  1. Nu börjar det se ut som ditt gamla jag igen på bloggen, go Pelle! Spelet kommer gå bättre tack vare det. ALAN

    SvaraRadera
  2. Såklart det finns hopp, det är det sista som skall lämna din kropp Pelle!

    SvaraRadera