lördag 19 december 2009

Bättre och bättre

Hej alla frusna svenskar, här kommer dagens rapport från ett 40 grader varmare Sydafrika. Spelade rätt stabilt idag, slog fina järn och var stabil från tee, men fortfarande så e puttern kall. Där finns det att göra vill jag lova.
Nu känns det iallafall bra, både att jag spelade bra idag men kanske framförallt att jag klarade "cuten", det var ju på håret. Jag var inte säker på min plats för än sista putten var slagen, "han" missade en "enmetare" på sista och det är jag honom evigt tacksam för, evigt tacksam är väl och ta i, men jag kommer ihåg det till imon kanske.
04.45 var jag uppe i morse, bara så ni vet det, så nu tänker jag faktiskt lägga mig på sängen ett par timmar. Sen blir det lagom att ringa ner och kolla vilken starttid som gäller imon, något senare hoppas jag.
Hörs imon
PER

1 kommentar: