tisdag 15 december 2009

Bonustävling

Det var skönt, var lite nervös där efter 15e när jag 3-puttade men det ordnade ju sig ändå till slut. Så nu blir det spel även den här veckan! Puttern var rätt het idag faktiskt likaså var jag ok från tee men järnen, dom var allt lite sämre än önskat.
Så nu blir det till att träna imon, hitta lite stabila slag och bara låta kroppen ta igen sig lite.
Nu ska jag däremot lägga mig på sängen och slappa lite, kanske fortsätta att skriva på min önskelista.
Vi hörs på torsdag.
PER

7 kommentarer:

  1. Bra lira!t! Ta'et för vad det och ha kul som satan, så hoppas vi på en ny framskjuten placering i helgen!

    // fowler

    SvaraRadera
  2. Grymt bra kompis!!! Kör hårt nu, här ska det betars kanske kan får tillbaka mina pengar från 09;)

    SvaraRadera
  3. Lycka till och knip nu topp 10 !

    SvaraRadera
  4. plats 13 på Race To Dubai se nu till och bli kvar där

    SvaraRadera
  5. Ett slag i taget och du kommer att gå hela vägen. Lycka till!

    SvaraRadera
  6. Gott mos mätt, tränar jävlar nu inför badmintonen under julen:)
    /ARIF

    SvaraRadera