fredag 11 december 2009

Bandana eller ej?

Tack för alla mail och sms idag, men jag vet att jag hade keps på mig. Det är ingen vana dock, det är bara så att värmen och solen tar kol på en här nere men pannbandet kommer tillbaka. I will never leave you babe!
Vad hände idag då undrar ni nog nu. Jo! Gjorde några birdies i rad och livet såg ljust ut men det var bara en kort stund som det just var ljust. Spelade rätt ruttet emellanåt men fick ihop det hyfsat ändå, visst hade det varit roligare att avsluta lite bättre men men...
Imon så ska vi iallafall ösa på lite, fler birdies, rakare drives och mer tur med puttningen, då kan det nog gå vägen. Men visst såg det rätt bra ut för mig ett tag under rundan idag? Imon kan det bli bättring!
Hörs imon
PER

4 kommentarer:

  1. jag tyckte du såg bra ut hela rundan! ;)

    SvaraRadera
  2. bara att gå för vinst!
    FA

    SvaraRadera
  3. Kör på nu Pelle !!

    SvaraRadera
  4. Ös nu för faan Pelle.
    Håller stenhårda tummar!

    Jösse

    SvaraRadera