måndag 4 januari 2010

Sydafrika (igen)!!

Då e man tillbaka i Sydafrika igen. Bra mkt skönare här än hemma kan jag lova. O ändå regnade de idag. Så efter att ha slagit runt 30 bollar på rangen la vi ner de o gick ut o spelade istället. Jag, Sealand o Tage (norrman). "Köpenhamnare" va de som gällde. Överst på pallen stod faktiskt jag. Hade inte räknat me de... Spelet kändes faktiskt ganska så bra. En del birdies o INGEN dubbel, wohoo. Imorgon blir de träning på fm o spel på em. Jag o Sealand ska ta oss an Norrbaggen (Tage) o nya ET-spelaren Fredrik Olsson i en bästboll.

Banan då!? Skum skulle jag vilja säga. Några hål som man inte ser nåt från tee. Några par 4or man kan dra upp den på green. Dock kan de blåsa rätt bra här. Då lär den spelas HELT annorlunda. Så den här veckan hoppas jag på blåst. Finns de nån som kan hjälpa mig me detta (pastorn)? O förresten. Greenerna går inte o läsa... Grainvm. Får nog tillbringa några timmar på puttinggreenen tror jag. Återkommer innan torsdag. Nu får vi lägga undan julgodiset o börja träna igen!!!

Hej Per

1 kommentar: