torsdag 7 januari 2010

Grain är inte så himla lätt inte..

Jag vet ju att det är grain på greenerna men jag ser inte åt vilket håll det ligger, och då blir det inte så lätt att putta. Spelade faktiskt riktigt bra idag men sen var det just det med grain, kunde inte få ihop det riktigt så puttningen blev lidande. Sen var det ju ganska blåsigt idag men ändå så var scorerna sjukt låga, fattar ingenting (ang. dagens scorer då), borde inte bli så lågt! Kanska ska ta och beställa en hamburgertallrik idag, funkar ju för andra (Sealander) så då borde det ju funka för mig me?!?! Ja ja, i me bollen snabbt imon så blir det nog bra. Kanske borde sova nu, har för mig att jag skulle starta tidigt.

Ha de

5 kommentarer:

  1. Sett några giraffer?

    SvaraRadera
  2. Vet han hur dom ser ut?
    P-L

    SvaraRadera
  3. Liknar grävlingar!

    SvaraRadera
  4. Med långa vassa betar?

    SvaraRadera
  5. Bra dag på jobbet idag också...
    Lycka till i helgen!

    SvaraRadera