fredag 8 januari 2010

Inte så pjåkigt!!

Två riktigt stabila varv. Slagmässigt iaf. Har vart dålig på att ta vara på par 5orna bla. Nu när vi går in i helgen gäller de att kamma till sig lite. Har inget jätteintressant att berätta om själva spelet. De har vart som vanligt. Mitt på fairway, mitt på green, några puttar o sen gå vidare (inte som vanligt kanske men nu har de faktiskt vart så)... Jag tillbringar typ 2h per dag hos physiotjejerna (nej Aje de e inte for att dom e tjejer o snygga) for en gammal axelskada som har dykt upp igen. De e de överlägset bästa physioteamet vi har att göra me här ute på "touren". Så tack till dom.

Om nån har några tips på hur man ska klara av "grain" får ni gärna skriva o informera mig. Jag vet att de e "grain". Men de e inte som vanligt. Man ser inte åt vilket håll de går åt. Sug pa den lite!!! Nu ska vi visst gå o äta. Jag vann precis sten sax påse över Sjöland. Så nu e de jag som bestämmer restaurang o han får betala. Såg en Sushi-restaurang runt hörnet. Den får de nog bli!! E de fortfarande sno i Sve förresten??????????

Hörs Per

4 kommentarer:

  1. Globala uppvärmningen har inte nått 036 området om man säger så...

    Kör hårt nu!!!

    /Fowler

    SvaraRadera
  2. skojar du. här i värnamo är de dunder kallt å jävla massa snö.. så syd afrika är nog inte helt fel.
    mvh Martin

    SvaraRadera
  3. Skojar du? Här i Värnamo är golfsäsongen lååångt borta. Allt är täckt av snö. Å kallt som i en eskimås rövhål. Så du är nog på rätt ställe :)
    Kör hårt imorgon och på söndag!

    Mvh Martin

    SvaraRadera