torsdag 14 januari 2010

12 bollar!!

4 under par o tolv bollar "fattigare". Låter ju ganska bra att gå 4 under. Men usch vad dåligt jag spelade i mellanåt. Satte en chip på sista så då blev jag lite glad iaf... Wedgar in till green på dom flesta hål. Så hade jag skött mig kunde de ha blivit riktigt bra. Ett slag me en wedge så e bollen förstörd. Sista tävlingen me "olagliga" grooves. Sen kommer nog bollarna hålla bättre.

Imorgon e de den "svåra" banan som gäller. Några under krävs nog imorgon för att klara cuten. Efter varvet drog jag raka varvet hem. Va så SJUKT trött. Imorgon e de uppstigning vid kvart i 4 så jag går nog o lägger mig snart.

Aje. Jaaaa ni. Vad kan jag säga om honom!?!? Han bara e liksom... Kram på dig gubben. Hoppas att skriva lite roligare imorgon. God natt

Per

2 kommentarer:

  1. Lycka till imorgon. Kör så det ryker!!!!
    Vi håller tummarna. Heja HV!!!!!!!!!!!!!
    Kram Axelina och Gaston

    SvaraRadera
  2. Jag tycker man kan säga att Aje är lite som ditt utvecklingsstörda lilla husdjur. Inte helt som andra men väldigt go ändå...

    SvaraRadera