onsdag 6 januari 2010

Har ni kallt eller?

Det har inte vi h�r nere i Sydafrika iallafall, 27 grader, men det bl�ser utav bara.... S� att st� p� rangen och tr�na �r just inget alternativ, blev lite chip och putt-tr�ning ist�llet. Lite jobbigt att jag har ont i handen och armen bara, undra hur det blev s�? Jag har inte slagit f�r m�nga bollar p� rangen, jag har inte lyft f�r tungt i gymet (Magnus s�ger att jag �r f�r stark f�r ta skada d�r) s� det �nda jag kan t�nka mig �r att jag skadade mig under den senaste snowracer-t�vlingen. Vem vet? Det ska nog vara bra imon igen, lite bra roomservicek�k ikv�ll och n�n bra serie s� ordnar det nog upp sig. Jag har best�llt en Cesarsallad och "Sealander" valde nog�"husets" hamburgertallrik igen, f�r nog ta ett snack med honom ang�ende hans�matvanor.

Imon k�r vi g�rnet!

PER�

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar