onsdag 13 januari 2010

10 dagars träning till ända

Nu e ja tebaks igen, saknat mig? Har spenderat en hel del tid på puttinggreen och övningsfältet dom senaste dagarna, så idag fick det räcka med lite lättare övningar. Ska bli gött att komma igång med nästa tävling nu, synd bara att banorna är "lite" blöta -ingen rull -lång carry! Och skönt att börja morgondagen på den något lättare banan, just det, vi lirar 2 olika banor på torsdag och fredag för att spela lördag och söndag på den "svåra" banan.
4e tävlingen i rad i Sydafrika nu, kanske är här jag ska bosätta mig, blir ju billigare resor då och det är faktiskt lite bättre klimat här än i Svedala så här års. Fast det finns massa konstiga djur här och dom kan visst vara farliga så jag kanske ska bo kvar i Sverige ändå när jag tänker efter.
Heja, heja, heja, heja HV - HV-blå é dom bästa! (ibland iallafall)

PER

Ps. Vem är du Alex?

3 kommentarer:

  1. Det vet du om du tänker till lite;) puss

    Håller tummarna :) Alex

    SvaraRadera
  2. Det är kul att följa din framfart på touren Pelle, spela väl idag. Vi håller tummarna för dig.
    A-G

    SvaraRadera
  3. En bra arbetsdag såg jag. Bra spelat.
    Lycka till där ute Per.

    SvaraRadera