söndag 10 januari 2010

Lena Philipsson

Asså, om man slår sin boll ut i ett buskage, dropp ur buskage, fram till bunker, ner i bunker, upp ur bunker och putt i hål. Ja då blir det allt en dubbel! Och det var inte riktigt min plan inför sista hålet, hade lite mer hoppats på att slänga i en birdie och komma top 3. Hade jag haft mitt tourkort klart för den här säsongen så hade jag inte brytt mig så mycket om den dubbeln. Men nu så är varje tävling så otroligt viktig och det hade hjälpt mig mycket med en topplacering idag.

Ja ja, men nu börjar det redan kännas bättre och fokus ligger på nästa tävling, det går ju åt rätt håll och jag ligger ju faktiskt 12a på rankingen, sug på den ni.
Lägger med en "länk" till Lena Ph´s cover Hela livet är ett disco, funkar.
Hörs om några da´r.
PER

Visst e hon snygg Aje?

8 kommentarer:

  1. Hon e Grym! Grattis till topp tio kompis.Börja ju 2010 mkt bra, riktigt kul!E inte för hård mot dig själv nu,men jag hoppas du får ta bort gipset till nästa vecka;) lycka till.hade Aje

    SvaraRadera
  2. Hej Pelle och grattis till en framskjuten placering.
    En fråga bara, vem är den där "Aje", e de nå´n på touren eller?
    L-G

    SvaraRadera
  3. Fram till 18:e en imponerande uppvisning, Pelle. Nästa gång håller du i 72 hål och då är du en vinnare. Trots förlorat kort kommer 2010 bli ett toppenår för dig.

    SvaraRadera
  4. Ta med dig det positiva o kör på, grymt o kul o få se dig slicka på fingret på tv =) mer pelle åt folket!!!

    SvaraRadera
  5. Bra fråga!Vem är Aje?Är det killen som är bästa vän med din mor?
    Så ska en skata.......

    SvaraRadera
  6. Härligt jobbat Pelle!
    Man blir ju riktigt sugen på att ta upp golfen på allvar igen när man ser ditt spel=)
    /En gammal golfpolare från forna tider

    SvaraRadera
  7. Tycker du e coolast på touren Pelle!
    Ni som undra vem Aje e? Det ju Pelles snygga kompis! kram Alex

    SvaraRadera
  8. Du kan väl inte mena den killen, han som kallas för duracellkaninen?!?!?
    ZZ..

    SvaraRadera