onsdag 1 juli 2009

Varmt och gött i Frankrike

Kan man säga utan att ljuga, nästan för varmt faktiskt. Har spenderat dagen på drivingrangen och försökt att bota min hook och jag har den nu nästan under kontroll, men ibland så dyker den upp som gubben ur lådan. Och då kan det bli snett vill jag lova! Fast det gör ju det hela lite mer spännande, inte vill man springa omkring där på banan och tråkspela hela dagarna. Nä, några räddningar från skogen, pilla i en chip för par och sätta upp en spoon med 225 meter kvar från ruffen. Det är lite mer min melodi. Imon är det sovmorgon så blir det till att ta sig ner till gymmet igen, kan inte få nog av att svettas med hantlarna i händerna. Kan eventuellt bli en film istället, ja vi får se vad som händer. Surt, förresten, att jag missade Depeche Mode i Köpenhamn igår men jag får nöja mig med Diggiloo på Hook i sommar istället, Lasse Holm och company ska ju rocka loss. Vi hörs imon. PER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar