fredag 24 juli 2009

Mc´Donalds

Men inte för mig! Pastorn och Hasse tog var sitt Big Mac-mål och jag fick titta på när dom åt, så är det när man jobbar med golf- och gymtränare. Men snart åker dom hem och då kan jag göra och äta vad jag vill.
Spelet idag då?! För er som inte såg mig live så kan jag ju erkänna att jag inte var på banan hela tiden, snea drives gav mig en del svåra lägen men vi lyckades ändå ordna upp det hyfsat. Hörde morsan säga att jag spelade jätte fint idag men hon har kanske inte riktigt samma krav, som jag, på hur ett golfslag ska slås.... Mycket med publik i början men dom droppade av en efter en då dom insåg att jag mest letade efter boll i ruffen, förstår dom. Men imon skall det bli bättring, hoppas jag, kan bli allt från 65 till 80 slag. Ja ja, vi får se. 9-hugget imon går vi ut i alla fall och det ska bli skönt att komma ut i tid så Pastorn kan få köra skiten ur mig (ursäkta min svenska) på gymet sen. Ses vi imon eller? PER

1 kommentar: