söndag 19 juli 2009

Barsebäck

Med omgjorda klubbor i bagen och nysydda pannband i bagaget så är det nu dax att dra till Barsebäck, ska bli riktigt skoj. Testade klubborna (även pannbanden) i går och det är stor skillnad nu, tänk vad några "knäck" i "loft och lie-maskinen" kan göra. Vips så slår jag bollen mycket bättre och spelet i går, på Alvesta Gk, var helt ok (bortsett från en trippel på 13 och en dubbel 18). Så imon drar jag och Hans till Skåne för att förberede mig och Elvis för en kul tävling med mycket publik, bara inte morsan kommer med saft och mackor till mig när jag sitter i "Players lounge" IGEN! Lite jobbigt, men kul. Vi hörs. PER

1 kommentar:

  1. Lycka till. En plats battre i ar!

    Sand imorn o 36 hal pa Hook pa Tisdag, skall bli kul. hur skall det ga att spela i normal temp??

    /sven

    SvaraRadera