lördag 4 juli 2009

Tebaka på Hook

Så står man här igen med Hasse och försöker hitta grunden till mina problem, och då menar jag mina swingproblem och inget annat. Ett problem är löst, Elvis hade stoppat ner fel driver i bagen så nu ska vi ha en annan driver. Resten av problemen ska vi lösa under dagen. "Tengan" ska filma mig med sin nya super-duper-megacoola moderna kamera (och den är ju duktigt stolt över) och den kommer förmodligen visa ett och annat som inte är som det ska. Sen ska ni höra, igår på det 17e hålet så gick det inte så bra kan jag bara säga. Läs och njut. Drive som jag "snärj-hookade", hybride som jag öste iväg 4 meter, ytterligare en rescue som drog iväg hela 7 meter, lobb-wedge ut på fairway för att sen slå upp järn 5 mot green. Sådär bra men kul att prata om så här i efterhand, he he skit i de nu för nu ska vi ner igen och ösa i studion igen. PER "muscels" EDBERG .

2 kommentarer:

  1. Du kan få köpa min driver. Mamma

    SvaraRadera
  2. Vem är det som slår med drivern?Du lr Elvis?

    SvaraRadera