torsdag 2 juli 2009

Inte min dag idag

Jodåsåatte..... En snap-hook i bagen och dagen blir förstörd, men inte är jag bitter för det. Ibland så går det bara riktigt dåligt och det får man leva med. Så imon blir det en träningsdag helt enkelt, försöka få ordning på spelet och eventuellt skjuta en riktigt bra score, vem vet.. Men, nä, fy f-n va tråkigt det är att spela dåligt, undra om jag ska sparka min coach den här gången? Jag gjorde ju precis som han sa men ändå så blev det så dåligt, va gör han för fel. Det kan ju inte bero på mig?!? Eller? Kanske har lite ont i kroppen? eller så är det fel på klubborna? Nä, skulle inte tro det faktiskt. Det var nog helt enkelt mitt fel, det är ju ändå jag som slår slagen så det är nog upp till mig att lösa problemen. Så e de, dagen är nu glömd och omorgon så blir det till att ösa på, BÄR ÅR BRIST (bära eller brista)! Nu kör vi och hoppas ni följer mig även när det är tunga dagar på jobbet. PER

5 kommentarer:

  1. det är som jag alltid har sagt, o jag tror alla håller med mig, jag tycker inte om dig för att du spelar golf utan trots att du spelar golf.

    SvaraRadera
  2. Vi följer alltid dig kompis,men använd målar böckerna innan du går ut o spela idag!

    Det e inte omöjligt o klara cuten, ut o kör nu..hur svårt e de ;)
    lycka till / Den runde i Pelles army

    SvaraRadera
  3. Följer dig i ur o skur Percy!
    Skjut 63 så klarar du cutten.

    SvaraRadera
  4. Hej
    Jag heter Linn och följer dig varje tävling som du spelar och tycker det är jätteroligt. Tråkigt att det gick dåligt igår men det vänder snart, om du vill så kan du komma och hälsa på mig i Nyköping om du har vägarna förbi.
    Kram och lycka till
    Linn

    SvaraRadera
  5. Kom igen nu!. Sjalv skall jag lira pa National om en stund. Bara 39 grader idag. Riktigt golf vader!
    /sven

    SvaraRadera