lördag 25 juli 2009

Må kraften vara med mig..

Kunde inte stava den meningen på engelska men ni vet vad syftar till. Det gäller att bita ihop en så´n här dag, gick lite emot mig i början men då gäller det att köra på som vanligt. Det kom ju ett par birdies under rundan, visserligen avslutade jag med en onödig bogey men överlag så blev det en helt ok runda. Spelade betydligt bättre idag än vad jag gjorde igår, ändå gick jag på par idag, igen! Vindarna var lite byigare idag och det är en bidragande orsak till att min score hölls sig lite för högt.
Fint, fick en kvart i rutan idag, fast det var ju inte från banan då dom nog inte tyckte jag var tillräckligt intressant att visa. Men Göran Zachrisson var bussig nog och släppte fram mig efter rundan, tur att att han inte ställde en massa frågor om Hooks Herrgårds historia igen, han kan ju den bättre än vad jag kan den. Och då kan det ju bli lite pinsamt... Nu sova - sen gymet. Reverend/Pastorn/Mange/Magnus/Hulken! Jag kommer om en timma och väcker dig, då ska du få visa mig om du är så stark som du säger - sen ska du få en glass, det förtjänar du! Tack allesammans för stödet idag igen! PER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar