torsdag 23 juli 2009

Hello folks

Tog just en paus från Uno spelandet (Hasse sitter på toan och svär, de e för lätt) och tänkte då att jag skulle skriva lite om dagen. Bortsett från lite åska så var det en helt ok dag på banan, vi får ju inte glömma att vi är i Sverige och vädret i det här landet kan ju allt som oftast helt enkelt önskas vara mycket bättre! Men som sagt, vädret kunde jag inte klaga på direkt. Ej heller mitt spel, visst några dåliga slag slog jag och ett och annat dåligt beslut togs likaså, men men. Banan då? Jo den är jättefin, bra greener och helt enkelt väldigt välskött. Sen är den ju oxå lång vilket jag tycker är roligt, ibland spelar vi lite för mycket "chip och putt" banor men så är det inte här inte. Drivern funkar bra, järnen känns solida och puttningen funkar ok, visst allt behöver bli lite bättre om jag ska kunna placera mig i toppen men det blir vad det blir. Kul också att vi hade så mycket med publik i vår boll, måste helt enkelt bero på att vi ser bra ut! Eller? Pelles army, vad säger man? TACK säger man. Med en så´n uppbackning så kan man ju inte annat än att trivas ut på banan. Imon är det sen start som gäller, så ikväll blir det film och candy för hela slanten. Och du Pastorn, Hans vill gärna äta en glass med dig imorgon! Sov gott allesamman och glöm inte ert bagage på bagagebandet.... Pelle piiiiip Edberg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar