fredag 5 juni 2009

Tråkigt tråkigt

Nu börjar jag bli trött på mig själv, dax att ändra på nå´t nu för att komma in i rytmen igen. Vad det är vet jag inte men nå´t ska jag nog kunna hitta på. Banan var ju inte helt enkel men SÅ svår var den inte, visst det kostar om man missar på fel ställen men så dålig var jag inte. Bogeys gör man "alltid" men det krävs även birdies för klara en hyfsad runda, men dom lyste med sin frånvaro. Så nu blir det till att ta fram någon gammal bok av Arnold Palmer och läsa tills ögonen glöder, jag tror att svarat finns där någonstans. Synd bara att man måste läsa hela boken för att finna det där "svaret". Eller så kanske det blir till att kolla på tin Cup igen..... Hur var det nu, knyt en dubbelknut på högerdojjan och vänd kepsen bakåfram, fast jag har ju pannband..... Grattis Söderling, alltid nå´t att glädjas åt. Per P.S. kolla in Ajes ny donna...

3 kommentarer:

  1. Man e inte e riktig golfare för man har haft en riktig svacka o sen kommer ut den.. Det vänder snart igen, bara du börja tro på dig själv igen!!Tycker det var lite tråkigt att min "Donna" bara fick en o halv när jag ge din minst tre iaf..( söta mail Pelle) hahaha...
    Lycka till på måndag!!

    kram/ A , Pellers Army

    SvaraRadera
  2. Tänk inte så mycket Pelle, Du har det i Dig!Kallimaa...

    SvaraRadera
  3. Tråkigt att det gick dåligt i veckan men jag håller tummarna nu i kvalet till British Open. Alltid kul att läsa din blogg. Trodde i och för sig att det var jag som var Aje´s nya Donna....
    Åsa E

    SvaraRadera