torsdag 11 juni 2009

Svenska sommaren är underbar...

Eller inte då kanske?! Visst idag är det uppehåll men imon kommer regnet igen och då känner man ju sig otroligt motiverad till att träna golf. Så nu blir det annat viktigt som ska göras, klippa mig, "gymma" och dra på sommardäcken på bilen (tackar vi dom i golfverkstaden för). Gårdagens träning bestod av att mosa Hasse i badminton, och då menar vi mosa! Tog han 6 bollar så tror jag faktiskt att jag överdriver, men jag ger honom det, han lär ju iallafall ha stan´s träningsverk idag. Måste hitta mig en värdigare motståndare snart, nå´n som kan ge mig lite mer motstånd. Nå´n som ställer upp? Maila mig eller skriv ett inlägg så ska vi nog kunna komma överens. Nu ska jag INTE gå och lägga mig och sola på Vätterstranden. PER

2 kommentarer:

  1. Hej Pelle.
    Jag vill minnas att du och Jonas inte hade så mycket att komma med när vi möttes i dubbel, antagligen har du förbättrat dig eller är Hasses badmintoklass inte av samma kaliber som hans golfspel.
    Kanske vore dags att ta en match igen?
    /Kicken

    SvaraRadera
  2. Du kan ju alltid försöka slå mig Pelle.
    Säg bara en tid i sommar så ska du få se på mos.

    /Jönsson

    (nu kan man höra Pelle säga hehehe...a men trolit)

    SvaraRadera