torsdag 25 juni 2009

Inte riktigt likt mig

Eller vad säger ni? Mitt kort brukar vara fyllt av jordens alla glada färger men inte i dag inte! En birdie och 17 par, brukar ju ändå lyckas kasta in nå´n dubbel och ett par tre bogeys i alla fall. Hur summerar jag dagen då? Jo jag spelade stabilt, träffade ganska många greener men puttarna trillade inte i, det kan ju i och för sig bero på att jag inte var tillräckligt nära pinnen, men nå´n tycker man ju ändå att man är värd. Imon kanske?!!? Fast det vet man ju aldrig, det känns dock bra, nästan lika bra som en iskall cola under parasollet på verandan. Nu ska jag och Magnus Carlsson (inte reverend) ut på stan och leta upp en riktigt trevlig restaurang, maten här är grym! Bratwurst med pommes blir det garanterat, kanske med en burk iskall mörkbrun sockerfylld vätska. Ja, jag vet att det inte är nyttigt men ibland unnar jag mig nå´t extra. Men imon-bitti, Magnus (reverend), är det gymmet som gäller. PER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar