fredag 26 juni 2009

På gång....ett tag i alla fall

Sitter här på min kammare och funderar lite över dagens runda, kanske inte var så illa idag ändå!?! Visst puttarna trillade inte i , som vanligt, men jag satt i alla fall ett bunkerslag på 17 och det är inte så illa pinkat. Annars?!? Jo efter undan idag så gick jag ner till gymmet, nästan, för jag kom inte längre än till soffan på rummet och där la jag mig ner en stund, tillräckligt länge för glömma bort vad det var som jag skulle göra. Så nu känner jag mig pigg och kry igen:) ( F-N vatöntigt de va då!) Nu - MSN, sen sova. PER
Öhhhhhh.....

5 kommentarer:

  1. Är det din tjej eller? Ni skulle ju passa bra ihop, he he he he....
    Kör hårt imon, we are watching you!
    Blixten

    SvaraRadera
  2. Men Pelle! du lovad ju o inte visa det där för någon jag hade ju bara en dålig dag!!!!

    SvaraRadera
  3. Grym runda! Kom igen nu, sy ihop sacken!
    /sven

    SvaraRadera
  4. Ni skulle passa perfekt ihop :P hahaha.... Lycka till i morgon:D

    SvaraRadera
  5. Bra spelat idag, men bättre kan du.
    Lasse

    SvaraRadera