söndag 14 juni 2009

Hej igen

Har legat lite på latsidan ett tag när det gäller mitt bloggande, men nu är jag igång igen. Har spenderat en del tid på drivingrangen nu och vissa saker har klarnat för mig kan jag säga, det är ingen lögn när "alla" instruktörer säger att "det sitter i greppet och uppställningen"! Jag hade inte en aning om att JAG kunde sikta så otroligt illa, typ 25 meter vänster om målet! Lätt att slå en drive med draw till mitten av fairway då, INTE! Så nu har vi börjat rätta till den delen, fast det känns nu som om jag siktar 30 meter höger om målet, men man vänjer sig rätt fort. Annars så är det gymmet som gäller, Pastorn kör rätt hårt med mig men det förtjänar jag nog. Nästa vecka ska vi nog börja med vikter på skivstången, man börjar ju bli stark. Hörs imon igen, då kanske jag kan berätta lite om mina framtidsplaner.......... PER

1 kommentar:

  1. Kom igen nu Pelle!
    Du får inte bygga för mycket vettu. Då slår du ju ännu längre in i det djupa! ;)

    Tagga nu, vi som drömt om det du gör och inte lyckats, vill se dig lyckas nu!

    /Micke

    SvaraRadera