onsdag 3 juni 2009

Bra väder i Wales!

Tro det eller ej men det är fortfarande fint väder här och det räknar man ju aldrig med när man ska resa till dom här öarna. Men det blir nog sämre till helgen... Igår spelade vi in banan, alla pengar till mig som vanligt, tyvärr var "beten" lite för låga. Slog några fina slag och puttningen kändes bra så hoppet lever än. Spelade bla med Erik Tage Johansen och han är från Norge, närmare bestämt från Bergen, fattade inte ett ord av va han sa så det blev Engelska mellan oss. Nästa gång ska jag spela med en svensk! Annars å har jag fått stan´s böld på underläppen, kan knappt prata, äta eller sova. När jag somnar så vaknar jag ganska omgående då jag tydligen fäller ner överläppen och lägger den rakt på blåsan. Ska leta upp läkaren idag och se om jag kan få nå´n typ av tejp att fästa upp överläppen med när jag ska sova, f-n va trött jag blir. Imon blir det tidig golf och det är ju rätt skönt för då har jag ju hela eftermiddagen på mig att sticka ut och kolla på sevärdheter. PER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar