torsdag 4 juni 2009

Fy!

Och vad säger man om en så´n här dag då? Jo, jag var ju inte direkt bäst på banan idag, däremot var jag en av dom sämre. Fast då pratar vi resultat, spelet var ok och likaså vädret. Skulle behövt få i lite puttar men så var inte fallet och när jag väl gjorde nå´t dåligt så resulterade det direkt i en dubbelbogey. Så just nu sitter jag och lugnar ner mig en smula, för tro det eller ej, jag är just nu riktigt förbannad och då menar jag att jag är förbannad på allt! Allt som gäller dagens rond vill säga, och det usla käket, och mina kläder som börjar bli för små. Imon kanske jag är gladare när jag skriver, eller inte. Hej då. Per

4 kommentarer:

  1. Bit ihop nu.. Bra att bli arg!!!
    /den arge!!

    SvaraRadera
  2. Nu är det dags att börja köra igen!!

    Du har allt du behöver...

    Imorgon blir den en 68:a med 26 puttar.

    Hagge i Vaggryd

    SvaraRadera
  3. Kom igen nu Pelle. 64 idag sa ar du tillbaka pa sparet! Men idag blir Robin pa TV istallet for golf. For varmt for att ga ut!

    /sven

    SvaraRadera
  4. ... du är ju snygg iaf, alltid något!

    SvaraRadera