onsdag 24 juni 2009

Bmw International Open

Sitter här på hotellet i ett regnigt Tyskland och undrar om det blir spel imon, idag blev det iallafall inget. (Lika bra väder som ni har hemma i Svedala, lika dåligt är det här!) Men jag har jag har ju lirat banan ett par gånger förut, så det ska nog funka ändå. Skickade ut bärar´n för att kolla upp banan och ta lite anteckningar, så vi kommer nog lösa det här. Banan ser ändå fin ut, men oerhört blöt, kommer det mer regn så undrar jag hur det kommer att gå..... En fråga: Har jag förstått det rätt att seriesystemet ska göras om i Sverige? Att damerna och herrarna kommer att spela tillsammans föra att göra det hela lite mer rättvist?!?!? Så i år kan vi alltså inte gå upp en division, hur bra vi än spelar? Om det stämmer så tycker jag inte om det iallafall! Fast jag platsar ju inte Hooks elitlag ändå, så det rör ju inte mig. Snart kommer vi förresten att lansera nå´t nytt på min hemsida, fast jag vet ännu inte vad, men nå´t blir det. PER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar