fredag 29 oktober 2010

Sista tävlingen för året!

Tyvärr blir de nog sista tävlingsvarvet för året imorgon. Sen e de bara att be till han där uppe. Lite hjälp tack!! Idag va ganska så stabilt spel. Lite birdies till hade ju vart trevligt men.. Blåste "bara" två klubbor idag o fint väder o 15grader varmt. Lite kyligt men allt e e ju relativt.. Vet inte vad jag ska skriva idag. Började på säsong 7 av Desperate idag. Kan den här säsongen va lika bra som dom andra!? Ne nu ska jag tvätta mina grepp, tvätta ur min "shaker". Sen kolla på, ja ni vet, ta en snus, kanske en cola o bara ladda. Imorgon kväll e de bankett. Om ni undrar har jag absolut INGET att ta på mig. Smart Pelle, smart...
Bye
Pelle

1 kommentar:

  1. Hoppas att du får ihop en riktigt fin sista runda och kniper minst en tredjeplats för att fixa kortet.

    SvaraRadera