torsdag 21 oktober 2010

Då kör vi helt enkelt!!

Då va de färdigspelat i Egypten. 71-81 räcker ju inte riktigt. De e MÅNGA som säger att man ska va positiv hela tiden. Jag har testat o listat ut att de e som att ljuga lite för sig själv. Så nu ska jag bryta ihop lite för att sen komma igen. Vet inte riktigt vart bollen ska ta vägen för tillfället. Men me lite träning dom här dagarna så ska jag nog ha hittat nåt inför CT-finalen näsata v i Italien. En RIKTIGT bra v där så e kortet klart. Annars får jag fixa de på nåt annat sätt.
Ikväll fortsätter vi också me Uno på hög nivå. Funderade också på att dra till gymmet en sväng, de får helt enkelt vänta tills imorgon. Ne nu ska jag kolla ett avsnitt av gossip girl. Har ni några frågor så ställ gärna dom. Sen får vi ju se om jag svarar på dom.
Hej hej
Pelle

3 kommentarer:

  1. Om du fick bo i vilket land som helst i hela världen vart skulle du bo då?
    Har du några bra tips mot förkylning?
    Kan man bli intervjuad under en pågående runda som golfspelare? isf vad tycker du om det?
    Om du fick träna mig och Alexandra en månad i golf vem tror du skulle bli bäst då?
    Om var tvungen vad skulle du välja: cykla vätternrundan eller åka vasaloppet?
    Fuskar du med gymandet när du är ute på tävling? (Måste veta om jag är den enda av oss som gör det?)
    Vilken är din favoritserie?
    Och vilken är din favoritglass?
    Tycker du inte det är lite töntigt med dubbelefternamn?
    Om du bara fick höra en låt till i resten av ditt liv vilken skulle du välja då?
    Skulle du välja fred på jorden framför att vinna det-bästa-man-kan-vinna i golf?
    Har du något synfel?
    Hur lång är du?
    När du skrev meningen "sen får vi ju se om jag svarar på dom." garderade du dig mot mig och Alex då?

    SvaraRadera
  2. Ett slag i tagen! Kör hårt och put on your game face. MR Tengan

    SvaraRadera
  3. Bra Per, bryta ihop och komma igen blir du starkare av. Man ska ALDRIG ljuga för sig själv.
    Bara lite i så fall.

    / Micke

    SvaraRadera