måndag 1 november 2010

Jkpg!!

Då e jag äntligen tillbaka i Jkpg. Skönt att få sova på sin egen soffa. Ååå så skönt de ska bli. Delad 5a kom jag förra veckan. Va längesen jag va så besviken efter en 5e plats. 3e plats hade givit mig kortet tills nästa år. Den här veckan ska jag snacka lite me han "där uppe". Ligger ju fortfarande på rätt sida på Et-listan. Otroligt tajt e de dock. Två tävlingar kvar i Asien som jag inte får va me o leka i. Inget kul att bara sitta o vänta. Men som mamma säger, som man bäddar får man ligga... De va längesen jag va så bra från tee till green som jag va förra veckan. De kändes väldigt bra. O ändå så fick man göra nån dubbel o trippel. Men men. Nu ska jag hem till Ljung o äta kebabrulle. Tur att Pastorn e i USA.
Hejdå
Pelle

1 kommentar:

  1. Om du är på rätt sida om strecket nu, borde du väl rimligtvis vara det efter Asien också, eller?

    Har inte järnkoll på vilka andra "hacks" som får vara med där och leka.

    Håller tummarna!

    / Borg

    SvaraRadera