onsdag 27 oktober 2010

Leriga bollar!!

Har regnat mkt här den senast tiden. Så leriga bollar får man stå ut me. Vi har ju clean and place men fairways e SÅÅÅÅÅ smala. På allvar också. Bermuda-gräs så bollen kan ligga tokdåligt i de här ruffarna. Men jag klarade mig ganska så bra idag. Tre under par o spelet va bra. Puttningen kom inte igång överhuvudtaget idag men de kanske den gör imorgon!?
Nåt annat då!? Har precis fått roomservice. En dålig hamburgare blev de. Som tur va så va vi inne i byn o köpte lite cola o godis. Lite kakor också faktiskt. Så nu ska jag smutta på de lite o kolla NCIS. De betyder att mina serier börjar ta slut. De e faktiskt inte ok. Sen start imorgon. 1120 tror jag bestämt. Idag va de några engelsmän som frågade varför jag inte skriver på engelska. Varför gör jag inte de? Ska jag göra de? Måste nog ta mig en funderare på detta. Sov gott
Hej
Pelle

1 kommentar:

  1. Hoppas att du fortsätter i samma stil imorgon, så att du hänger med i toppen.
    Lycka till!

    SvaraRadera