tisdag 26 oktober 2010

Pasta!!

Man kan tycka vad man vill om Italien. Men pasta e dom grymma på. Har ätit pasta sen jag kom hit o lär göra de hela vägen tills jag åker hem. Min fråga e. Varför får man ALLTID överkokt pasta i Sve? O i dom flesta länderna förresten!?

Nu ligger jag på mitt rum o tänker lite. O jag kommer fram till. Ska man slå fade=sikta vänster, ska man slå draw=sikta höger. De kan inte behöva va svårare än så. Nej de kan de inte. Så imorgon får de gärna va så enkelt. Annars idag så körde Munnen (Peter Gustavsson) över mig på en 9håls-match. Rumpttvätt även kallas. De enda positiva me de e att jag vunnit inspelsbett den senaste tiden men spelat dåligt på tävling. Jag hoppas ni förstår vad jag menar!!! Nu e de Pelle-time. Vilket betyder, snus, cola o tv-serier. Hawaii-fiveO. Rätt cool serie. Hoppas vi hörs imorgon.
Godnatt
Pelle

2 kommentarer:

  1. Kör hårt, Pelle!!! Dra igång birdie-maskinen nu! Top 10 efter morgondagen! YES!!

    SvaraRadera
  2. Du har aldrig provat att sikta mitt i och slå rakt? Lycka till i veckan!

    Ps. när jag gjorde pastan på Hook så var den ALLLLDRIG överkokt ;)

    SvaraRadera