lördag 16 oktober 2010

E ja tebaks eller?

Tja vänner.
Nu är frågan om vi ska fortsätta med den så kallade "Pellebloggen" eller ej?!? Jag valde ju att avvakta med skrivandet ett tag men nu är jag lite sugen igen.
Annars då? Jo jag har köpt en lägenhet i Jonkan, en egen! Men frågan är varför jag nu måste välja golv, färger, handtag och kökskranar mm. Tur att mina svägerskor tycker så´nt e kul, det kommer alltså lösa sig. Snart flyttar jag i alla fall in, januari 2012 tror jag det blir.
Annars då? Jag spelar golf. Imon Egypten ev. kan det komma ett samtal från Europatouren, inte så stor chans men vem vet.....
Om ni nu tycker att jag ska fortsätta med mitt bloggande så släng in ett inlägg så jag vet.
Hej hej
Per

12 kommentarer:

  1. Klart du ska fortsätta skriva! Jag, och flera jag känner, följer din blogg.
    Skriv så ofta och mycket du vill. Det är jättekul att kunna följa vad som händer för dig (och dina ET-polare) på och av banan!
    Mer Pelle åt folket!

    SvaraRadera
  2. Lätt att du ska!

    / Borg

    SvaraRadera
  3. klart du ska fortsätta... Se bara till att uppdatera lite oftare!

    SvaraRadera
  4. Hej Pelle!
    Absolut tycker jag att du ska fortsätta ditt bloggande. Det är alltid lika roligt att kika in här och läsa något nytt.
    Nu håller vi tummarna för att du på ett eller annat sätt fixar ditt europatourkort till nästa säsong.

    SvaraRadera
  5. det är klart att du skall fortsätta! hur skall man annars ha koll på dig?

    SvaraRadera
  6. Klart att du ska fortsätta blogga Pelle. Håller med alla ovanstående kommentarer.
    /Kicken

    SvaraRadera
  7. Tänk om det fanns en blogg som var lite finare, typ som om några generösa genier hade gjort en blogg åt dig. åh vad bra det hade varit!!

    Borde jag kanske också börja blogga igen nu då?

    SvaraRadera
  8. Klart som fan du ska fortsätta! you are a awesome blogger..

    SvaraRadera
  9. Just de där me kollen de e ett jvla letande varje onsdag.....:)

    SvaraRadera
  10. Håller med tidigare talare, keep on blogging Pelle, alltid kul o läsa om vad som händer i ditt liv på touren

    SvaraRadera
  11. please continue with your blogg so that your UK fans can continue to follow you on the European Tour.

    SvaraRadera
  12. Klart du ska fortsätta skriva utan din blogg har jag och lukas inget att prata om ;)

    SvaraRadera