torsdag 28 oktober 2010

Blä avslutning!

Idag kan varit bland de blåsigaste jag vart me om utan att dom bryter. Trä treor som flyger 160 m, wedgar som flyger 170m. Inte helt lätt. Spelade enligt plan i 15 hål. Sen på 16:e försvann bollen tio m vänster om fairway. Då tyckte jag livet va orättvist. Men så e de antagligen i golf... Spelet till green kändes iaf rätt så bra. Kan jag ta me de imorgon o sen få "holka" lite där ute så kan de bli en trevlig runda. Delad tolva ligger jag nu.
Lite andra grejor nu. Grabbarna hemma laddar inför en badmintonturnering nästa helg. ALLA har en partner utom Ljung. Han försökte köpa hem titeln men nu lämnade stjärnan återbud. Ska bli intressant o så vem han hittar. Hampe kanske kan ta hans plats?! Kolla de Ljung!! Nu ska vi iväg på bbq. Hade hellre legat kvar här dock.
Ha en trevlig kväll
Pelle

4 kommentarer:

  1. Hello.
    Hittat nå´n Italienska än?
    Kör hårt imon bror!

    SvaraRadera
  2. Lycka till Pelle! Känner på mig att du tar det denna veckan!
    /Parco

    SvaraRadera
  3. Bara o hålla i o kämpa på. Spela efter planen så trillar birdiesarna snart i o du klättrar upp till toppen. Hoppas HVBLÅ kan göra desamma.....

    SvaraRadera
  4. Kanske dax att skriva lite om dagen, kul att du hänger med i tävling.

    SvaraRadera