fredag 19 november 2010

Turn and hold!!!

De har varit mkt av "turn and hold-varan" så här långt. Så att jag inte flippar händerna. Mkt annan teknikträning också. Helt slut på kvällarna e jag. O så kör vi ju självklart gym o paddle också. Vi tillbringade också några timma på "fältet" på Los Naranjos idag. Grymt bra gräs o grymma wedge-möjligheter där.
Nu har jag också anmält mig till kvalet. Så de blir inget Sydafrika innan jul. Otroligt besviken e jag över de men de e väl bara att bita ihop... Nu soffan en stund
Pelle

6 kommentarer:

  1. Det är nog inte fel att satsa på kvalet Pelle, det kan göra att det blir blir många ET- tävlingar nästa säsong.
    /Kicken

    SvaraRadera
  2. Krossa kvalet nu!! Håller alla tummar och tår!

    SvaraRadera
  3. Jag skulla vilja se honom hålla sina tår....

    SvaraRadera
  4. Hoppas att du gjorde ett riktigt val.
    Stort lycka till i kvalet.

    SvaraRadera
  5. Lycka till i kvalet Pelle!

    SvaraRadera
  6. Vart är du, Pelle? Är du på plats för kvalet? Hur är vädret? Har du loftat om klubborna? Hur känns spelet? (och jag menar inte UNO!)

    Dags för en uppdatering!
    /Pelle-fan!

    SvaraRadera