onsdag 10 november 2010

Rolig dag!

18 hål bästboll. Jag&Rask mot Klas E/Coltart. Vi avslutade me två birdies för att dela matchen. De får vi vara nöjda me. Kom också på att mina nya klubbor går längre än mina gamla. De känns sådär. Dom går inte lägre utan bara längre liksom. Fattar inget. På em idag hade jag & Rasken 3knack. I MÅNGA timmar. Jag va HELT utklassad första delen. E ju sådär på strategi to say at least.. Men de blev ändring på de o på slutet fick han tugga lite asfalt. Riktigt skönt va de. Sen va de gym på de för att avsluta de hela me en nyttig buffe. Knappt några desserter idag...
Imorgon börjar Pro-amen. 29pro´s o lika många lag. 4-mannalag där den bästa scoren på varje hål räknas. Men de betyder nog tyvää inte att dom plockar upp bollen!!
Halv 8 imorgon ska jag träffa Lasse på putting-green. Men coach som jag jobbat me i några månader. Ska bli intressant o se vad han säger om puttningen. Nu dags för lite Soa.
Sov gott
P-O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar