torsdag 4 november 2010

Rastlös!!

Alla jobbar o jag e ledig=vm i rastlöshet. Funderar på att shoppa kläder idag. Min garderob e typ HELT tom. Så de ska bli intressant o se vad Jkpg har att erbjuda. Så vad händer på dagarna då!? Vaknar hyfsat tidigt, internetar, gymmar, spelar lite badminton. Igår åkte Ragge&Ljung på en rikig rumptvätt av mig&Echa. Fast de va bara uppvärmning inför Lördagens turnering. Inte för att va sån, men de känns rätt så bra inför den!!!
På måndag drar jag till Turkiet för en pro-am. 32 spelare, hyfsat me pengar spelar vi om o inga utgifter. Mer såna tävlingar tack!! Sen blir de Marbella några dagar. Antingen som uppladdning för kvalet el för första tävlingen för året som börjar i dec i Sydafrika. Och så ska jag självklart snacka me han där uppe. Ne, nu jeansjakt.
Ciao
Pelle

1 kommentar:

  1. Du skulle kommit hit och varit gammal med mig!!!!!

    SvaraRadera