onsdag 17 november 2010

Då e man i Marbella!!

En dag i sve sen ner hit till Marbella. Rätt skönt att komma ner till värmen. En liten snabbis om Turkiet. 7a kom jag tror jag. 72-64-70. Ganska sa lattspelat får man väl säga. Belek e ett paradis för dom som gillar golf. Trevliga banor, en del riktigt bra också. Hotellen världsklass.
Nu befinner jag mig som sagt i Marbella. Antingen laddar jag upp inför tävlingarna i sydafrika i början av dec el så laddar jag inför kvalet. Har inte bestämt mig hur jag ska göra än. Vad tycker ni?
Idag lirade vi Valderrama. Han åt upp mig första nio sen blev de lite ordning på torpet sista nio. Den va i helt sjukt bra skick. Nog typ dom bäsat fairways jag spelat på hela året. Greenerna inte långt efter.
Min tränare Darren kom ner idag. Blir två tuffa dagar me honom nu. Kan jag behöva dock. Hörs snart igen
Pelle

2 kommentarer:

  1. Frågan du bör ställa dig tycker jag är: Är det värt att inte ladda inför kvalet? Vilken status på touren får du med den placeringen du har idag?

    Vi vill se dig mer i TV!!
    :)

    / Micke Borg

    SvaraRadera
  2. Antar att kvalet alltså är samtidigt som någon sydafrika-tävling. I så fall tycker jag att du kör på kvalet.
    Du har ju spelat grymt hela sommaren och hösten, så det skulle gå som en dans.
    ET-kortet nästa!!!

    SvaraRadera